Joggingskor och inlines

Jag vet inte varfor jag uppdaterar sa sallan, for jag sitter vid datorn varje dag, men kollar da massa andra bloggar, myspace, facebook, bilddagboken...
Lite beror val pa att jag inte tycker det later speciellt kul med inlagg som startar "Idag har jag..." varje dag. Eller tycker ni det? Det ar kanske battre an inget.

Jag ska strax ivag och shoppa joggingskor. De ska kolla hur jag springer och darefter se vilka skor som passar mig. Det kostar, men det ar det nog vart. Tror det kan vara sa att mina problem med anklarna(?) ar pa grund av skorna jag har nu, som alltsa inte ar gjorda for att springa med. Visste inte att det fanns massa olika typer av traningsskor ^^)
Ska aven kopa mig ett par inlines snart. Kan va skont att ha i sommar :)

Kommentarer
Postat av: emelie

du har helt rätt i att det finns roligare saker att läsa än ständiga "idag har jag-inlägg". men kanske finns det något du kan skriva om? för personligen gillar ja ändå ofta uppdaterade bloggar... men du gör dom du vill naturligtvis...

2008-04-29 @ 19:02:21
URL: http://www.majmelajd.blogg.se
Postat av: Mairon - snart au pair i Arizona

Jag tycker att det är intressant att läsa om din au pair-vardag, det är ju inte "vardag" för mig, även om det snart kommer att bli ^^

2008-04-29 @ 19:25:10
URL: http://maroon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0