New York imorgon

Imorgon tar jag bussen till New York. Ska ta en helgkurs pa Long Island. Vet inte om sjalva kursen ar sa jatterolig, men jag har ganska brottom eftersom jag maste hinna med tva innan december.
Funderar pa att ta nasta i Chicago. Finns speciella kurser i vissa stader, och Chicago vill jag garna aka till.

Har last ut Twilight nu forresten :) Det gick ratt fort tycker jag haha. Kopte andra boken idag. Antar att den kommer lasas ut lika fort, om inte fortare. Har hort att den ar battre.
Har fortfarande svart att forsta att JAG gillar att lasa BOCKER! Men det ar ju bara bra. Att de ar pa engelska dessutom, annu battre :)

Ah, och sa ar jag sa "arg". For nar jag och Iris var ute och kakade haromdagen sa blev vi bjudna pa fest av servitorerna. Festen var nu pa lordag och verkade riktigt kul. Sag verkligen fram emot det. Sen kom jag pa att jag inte ens ar har da. Sa javla typiskt!!

Kommentarer
Postat av: Frida



jag tänkte ta en sån där weekend kurs i LA och typ kolla in staden i en vecka förre eller efter..

2008-08-23 @ 04:26:13
URL: http://crush.blogg.se/
Postat av: madde

vilka kurser är de du måste ta ?

2008-08-23 @ 18:06:02
Postat av: Mikaela

Frida: Skulle jag nog med gjort om jag bodde narmre :P



Madde: Man maste lasa 6 credits, sa det ar inte sa mycket.

2008-08-25 @ 04:27:51
URL: http://theworldsgreatest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0