VS Santa Card



Varje gang man handlade pa Victoria's Secret i november fick man ett sant har kort. Kortet ar laddat med antingen 10, 50, 100 eller 500 dollar.

Jag handlare tre ganger och fick darfor tre kort.
Idag gick jag in for att kolla hur mycket jag fatt.
Forsta, 10
Andra, 10
Tredje, 100!!!!!
Och jag hade kant pa mig innan att det skulle vara nat extra pa den (for att den var lite tjockare an de andra, reklambladen alltsa). Darfor gav jag expediten de andra korten forst. Och sedan HUNDRA DOLLAR pa Victoria's Secret!!! Eller 120 dollar!
Wohooo!
Kopte en BH och matchande trosor, sedan blir det nog mer julklappar :)


Kommentarer
Postat av: mandy

Shit vad kul:)

2008-12-06 @ 19:04:30
URL: http://mandyslife.devote.se
Postat av: Bea

jag hade typ 10 såna kort och fick bara 10 på varenda kort...suck! Och man får ju inte kombinera korten heller...Happy Holidays!

2008-12-24 @ 04:37:58
URL: http://beaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0