Sobe Live

Ojoj, det blev inte riktigt som vi planerat igar. Jag slutade inte jobbet forran midnatt. Hade raknat med 10-11 nan gang.
Men jag var klar for utgang nar de kom hem sa jag och Maja drog till bussen mot South Beach. Egentligen skulle vi till Pawn Shop med Jil och Jutta, men det blev lite sent + att Pawn Shop ligger i Downtown.
Sa vi andrade oss och gick till Sobe Live istallet. Joy, en au pair fran Thailand kande nan som jobbade dar sa hon fixade in oss gratis. Vi gick in strax efter 2. Lite konstigt, for i Sverige stanger typ allt klockan 2 haha. Fan va trist att komma tillbaks till Sverige sen eller XD
Vi hade skiiitkul. Sobe Live ar varsta svarta klubben (ja, det ar ok att saga sa for mig  for Rosy ar min van och hon ar ratt svart ^^), vi var typ de enda vita, men vi var nog mest crazy haha. Det var grymt kul och nar de stangde kom typ chefen eller nat och bjod in oss till fest ikvall, pa en annan klubb. VIP! Sa vi kanske drar dit en stund ikvall. Inte for lange for jag jobbar imorn :(
Men maste ju skapa lite kontakter nu haha. Vill till Mansion (storsta kandis-klubben i South Beach, Pamela Anderson var dar igar bl.a), men det ar 21 dar. Kan ju anvanda fake-id, men enklare om man kanner nan dar.

image1273
image1274


Kommentarer
Postat av: Jannike

Tjoho vilket flyt du har då! ;) Kommer in på spännande ställen. You go girl! Hehe.

2008-01-21 @ 20:18:08
URL: http://holdmypocket.blogg.se/
Postat av: Angelica

Hej!kom in på din blogg när jag kollade runt lite om livet som au pair! jag funderar på att åka som au pair till hösten och jag undrar lite om åldersgränsenerna för att komma in på olika nattklubbar/barer..kommer man in fast man är under 21? eller är dom väldigt hårda på det? Ha de fint!

2008-01-23 @ 12:59:33
Postat av: Mikaela

Angelica: Pa de flesta klubbarna ar det 21. Men pa vissa har de 18 for tjejer och 21 for killar. Da far alla over 21 eller armband eller stampel som sager att de har aldern inne for att dricka.
De brukar vara ganska harda med reglerna, men om man kanner ratt personer kan man komma in anda.

2008-01-23 @ 15:49:14
URL: http://theworldsgreatest.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0