Min navelpiercing

Jag fick en infektion nagra manader efter att jag piercat naveln, vilket var for5-6 ar sedan, och den krypte som fan. Trodde ett tag att piercingen skulle vaxa ut. Men det gjorde den inte.
MEN den har suttit pa nastan bara skinn. Det har sett normalt ut anda.
Jag hade bara en piercing som passade, minsta storleken jag kunnat hitta.

Igar tappade jag den. Sa nu sitter jag har med ingen piercing och min mage ser sjukt tom ut. Maste ha piercing!
Sa jag tankte lite, tror ni det gar att ta om en piercing bakom forra halet?
Jag overvager det iaf, trots att det gjorde sjuuuukt ont!

Kommentarer
Postat av: Sarah

ja det gör det. jag har tagit två gånger och ska nu ta en tredje för de växte ut ;O gruvar mig som fan! men som sagt, det går :)

2008-06-15 @ 13:56:57
URL: http://sarahohrns.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja det går. Jag har gjort det två gånger men var beredd på att det kommer bli fula ärr efter det för dom brukar inte ta om hålet precis där det förra var.

2008-07-17 @ 21:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0