Morgontraning

Vacktes klockan 8 i morse. Da var det dags att bege sig ut och springa. Japp, ni horde ratt - springa, sa har tidigt pa morgonen XD
Det var jag, 7-aringen och pappan. Jag visste inte hur langt vi skulle springa, och det ar det som ar det jobbigaste, for om man har ett mal ar det lattare att kampa lite extra. Men guess what? I made it!!
Forst varmde vi upp ett varv runt byggnaden, sedan stretch.
Dags for den langa rundan.
Jag hade med mig min iPod som tur var. Jobbigt att springa utan musik.
Efter ett tag kande jag att jag borjade bli trott, sa jag fraga hur langt det var kvar. Da var vi inte ens halvvags!!
Men jag fortsatte och jag klarade det :D
Sedan fick jag reda pa att vi skulle hela vagen tillbaks ocksa. Men da valde jag att ga/jogga hem sjalv.

Kommentarer
Postat av: Elin

Härligt med träning :D

2008-05-11 @ 16:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0