I.D recension

Get Started Kit - Fair ($174 Value)

Lovade ju att recensera mina I.D produkter jag kopte forra veckan.
Efter allt jag last och hort om market hade jag valdigt hoga forvantningar, men samtidigt tankte jag att det inte riktigt kan vara sa bra. Det ar ju pulver liksom. Inte kan val det tacka lika bra som en kramfoundation?

Det gjorde det inte heller.
Jag gjorde som de sagt pa dvd'n som man fick med i paketet; hallde lite pulver i locket, doppade borsten och snurra sa pulvret skulle fastna i borsten och sedan skaka jag bort resterna.
Borjade sedan borsta ansiktet, kollade lite i spegeln men sag ingen skillnad. Borstade lite till. Fortfarande ingen skillnad.
Vad ar detta for skit tankte jag!
Fortsatte anda med resten, tankte att det andra pulvret (veil) kanske ar den magiska ingrediensen. Tog aven lite warmth all-over face color.
Klar!
Ne men va trevligt. Ser likadan ut som jag gjorde innan sminkningen. Antigen betyder val det att jag redan ar flawless eller sa ar jag helt enkelt en av dem det inte funkar pa.
Det kan ju vara sa att jag behover lite traning ocksa. Jag kanske borstar helt fel, hur man nu kan gora det.

+
Valdigt naturligt
Kanns inte som man har smink pa sig
Tydligen bra for hyn

-
Skulle nog inte funka pa folk med dalig hy, aven om de sager det
Dyrt. VALDIGT dyrt i Sverige.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Meh, krämen då? Fick du ingen sån?



Jag kände likadant som dig i början, men sen vet jag inte vad som hände, för nu älskar jag grejerna! Den där lilla concealerborsten är grym!

2008-09-23 @ 19:53:06
URL: http://pernilli.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Pernilla: Jo, fick en kram ocksa. Den gillade jag iaf :)

Men det kanske ar som alla sager, att det tar en stund innan man gor helt ratt. Hoppas pa det for jag vill verkligen gilla den.

2008-09-23 @ 20:15:48
URL: http://theworldsgreatest.blogg.se/
Postat av: Carin - Augusta, NJ

Jag koper mitt mineralsmink pa www.everydayminerals.com. Har anvant det ett tag nu och jag ALSKAR det. Man kan dessutom fa gratis prova-pa paket varje gang man bestaller om man vill, och frakten till Sverige ar bara drygt $5, sa det ar inte svindyrt ens nar man kommer hem.

Ga in och kika p det, vettja :)

2008-09-24 @ 20:41:30
URL: http://the-superbug.blogspot.com
Postat av: Malin

För mig funkar ID:s foundation perfekt!

Men som sagt, täcker ju kanske inte exakt allt, men efterosm det är bra för huden så gör det inte så mycket tycker jag!

Jag älskar deras foundation av flera anledningar!

Hoppas att det funkar bättre när du vant dig vid deras produkter!



Kram

2008-10-07 @ 11:11:25
URL: http://maulun.blogg.se/
Postat av: Emma lb

man måste jobba in det i huden ordentligt om det ska synas :) Det fungerar bra på mig och jag gillar det =)

2008-10-07 @ 19:12:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0