What a wonderful day



Borjade dagen med ett jobbigt boxningpass. Puh!
Sedan packade jag ner filt, iPod och tidningar och akte in till DC. La mig pa the mall och solade. Sedan kom Martha. Hon hade med sig iPod hogtalare sa vi lyssnade pa musik och laste tidningar och tog lite kort. Ska fa kameran imorn sa jag kan nog antligen ladda upp en del kort :)
Det var verkligen superfint vader. Och 30 grader, minst.
Efter nagra timmar bestamde vi oss for att ga pa bio. Eftersom jag sag Fighting igar, som btw var kass, stod det mellan Obsessed och The Soloist. Det blev Obsessed. Vi hade 2 timmar kvar till att filmen skulle borja sa vi gick till ett cupcake stalle och kopte. Jag tog en Key West (lime och vit choklad). Den var god. Sen at jag frozen yogurt for forsta gangen ocksa. Helt ok.
Sen var det dags for film. Den var faktiskt ganska bra. Spannande, rolig.. tja :)
3+/5

Imorgon ar det au pair mote. Vi ska spela minigolf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0