Aaaah, jobbig dag

Just nu ar jag arg. Arg pa Martha. Tva ganger pa en dag? Jiiizez.

Vid 2PM ringde jag henne och fragade om hon ville med till Georgetown. Min kula till piercingen hade ramlat av, sa jag skulle behova in och satta i en ny. Sa jag fragade forst om hon kunde mota mig klockan 4. Sedan andrade jag till halv fyra. Det gick bra sa hon.
Sa jag var dar strax innan halv fyra. Ingen Martha. Ringer henne for att kolla, da hade hon inte ens akt. Gar in til Levi's medan jag vantar. Skickar ett sms. 20 min senare, fortfarande ingen Martha.
Gar till piercing stallet. Byter piercing. Skickar ett sms. 20 min senare, fortfarande inget Martha. 10 min senare dyker hon upp. Klockan var da halv fem.

Sedan nu ikvall. Hade bestamt att ga ut till en klubb. Ringer henne och sager att vi kan motas kl 11 i Chinatown.
Gor mig i ordning och aker ivag. Var liiite sen, men anda nar jag kommer dit ar inte Martha dar. Jag ringer. Hon ar hemma och vantar pa sin taxi. Taxin som hon tydligen hade ringt vid 10.30.
Ber henne ringa en ny, men vet inte om hon gor det. Sa jag vantar iaf, och vantar, och vantar. Vantar 20 min, 30 min, 40 min, 50 min, 60 min!!!
Aker hem.
Far ett sms pa taget hem att hon var dar nu. Hon ber mig vanda om, men jag ar inte pa humor langre.

Sa javla trist. Nar man gjort i ordning sig och kanner sig snygg, och for en gangs skull ar pa vag ut till en klubb (det hander inte ofta nu for tiden).
Sminket var riktigt fint, haret perfekt. Var sa snygg att till och med en gubbe gick varsta omvagen for att forsoka pa mitt nummer. Men nej nej, han var typ 40. Om du nu ska vara sa gammal maste du allt heta Johnny Depp ^^)


Sa har sag jag ut typ.. men mitt linne och shorts var nagot snyggare modell :)

Kommentarer
Postat av: janina

okeeeeeeeeeeeeeeeeej

2009-05-18 @ 18:10:00
URL: http://lovedrama.blogg.se/
Postat av: Alina

Frågestund i bloggen nu! Den som kommer med bästa frågan enligt mig får ett presentkort från kicks på 250 kr, så passa på!

2009-05-18 @ 18:12:02
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0